NaNoWriMo, vecka 3

 
Jaha. Då är det början på näst sista veckan av NaNoWriMo då...
Jag kan inte säga att den här veckan har gott bra. Faktiskt har det gått ganska pissigt och jag tvekar på om jag kommer bli klar med NaNoWriMo i tid. Detta är en total besvikelse och jag är inte överdrivet stolt över mig själv. Visst, det kan vända men idag är det meningen att man ska vara på typ 25.000 ord och jag är snart på 14.000...
11.000 ord skriver man inte bara sådär - speciellt inte med massa franska uppsatser, ergonomi-prov och medeltids-seminarium hängande över sig.
 
Veckan har som sagt varit ganska mörk - inte minst av flera av de hemskheter som hänt de senaste dagarna. Jag sänder mina ljusaste hälsningar till de i Paris, Frankrike och hoppas att saker och ting kan redas ut och inte bli värre, för guds skull. 
 
Vive la France