NaNoWriMo, vecka 4

Hej hå! Idag och imorgon är jag ledig från skolan så jag har spenderat dagen med att försöka titta ikapp Fairy Tail och gått till biblioteket där jag skrev pinsamt lite på mitt bidrag till NaNoWriMo (istället läste jag rese- och historietidningar i två timmar). Så ja, "produktiv" dag kan jag inte säga att det varit. Till mitt försvar kan jag nämna att jag tänkt plugga matte imorgon med jag har glömt boken i skolan, så det får bli kinesiska istället. Så, det här är alltså sista veckan av NaNoWriMo (mycket väl medveten om att jag inte la ut en inlägg igår, får bli idag istället^^) och tja... jag är ganska säker att jag inte kommer klara det.
Jag har just nu skrivit 16.327 ord och behöver alltså cirka 34.000 ord för att klara av det. Vilket inte kommer att hända om jag inte börjar skriva typ 4000 ord per dag.
 
Nepp.
 
På fredag åker jag dock till Göteborg med en kompis för att tralla runt på Liseberg bland ljus och gulliga julbodar, så det ska bli mysigt. Förhoppningsvis är det inte så kallt som det är nu, frös jättemycket utanför biblioteket när mamma kom för att hämta mig. Usch. Jag har inte ens så mycket emot kyla egentligen, inte mer än normalt i alla fall, men nu ser jag till att plocka med ett par vantar i väskan och har bytt ut stövlarna mot vinterkängor. Nu gäller värme före utseende ;)