Välkommen till min nya blogg!

Ja, välkomna till min splitternya blogg! Inte min första dock, och jag hoppas att de som läste min gamla blogg, inuneko.bloggplatsen.se fortfarande är intresserade av vad jag skriver och tänker. Den här bloggen kommer förhoppningsvis bli ännu bättre än min förra, så jag hoppas ni gillar den! 
 
Det kanske passar med en presentation? Som sagt, ni som läst min gamla blogg vet förmodligen lite grann om vem jag är och vad jag gör, men jag ska försöka skrapa ihop en kort och lagom intressant lista så får ni grunderna för den relativt normala men lite konstiga person som är jag ( ◞・౪・)
 
image Jag heter Julia 
image Jag är en sjutton år gammal tjej/kvinna
image Går andra året på Humanistiska programmet
image Jag definerar mig själv som pansexuell
image Jag ÄLSKAR katter och har själv två stycken, Shiro och Ivan
image Har varit en bokmal sen sisådär tredje klass
image Började titta på anime i sjuan
image Jag gillar att skriva, men blir sällan faktiskt klar med något
image Favoritfärgen är turkos (och blå)
image Jag ogillar handleder och undviker oftast att titta på dem
image Jag skulle förmodligen kunna leva utav te
image Har en svaghet för choklad eller allt som är sött
image Värt att nämna att jag är ett enormt Hetalia-fan, fast det kommer ni säkert att märka
 
Ja, det var lite kort om mig! På den här bloggen kommer jag fortsätta från min gamla blogg och skriva om anime, manga och andra liknande saker. Skillnaden är nog att jag inte kommer uppdatera varje dag längre (vilket jag även hade slutat med tidigare) eftersom skolan är viktigare än att blogga, kom ihåg det! Tja, för att avsluta så kan jag säga att jag hoppas det här kommer bli en blogg som jag kan vara stolt över, och som ni gillar att läsa.
 
Se fram emot Halloween-specialen jag har planerat att ta plats om några dagar! (Ni kanske har sett headern? Lite spooky försökte jag vara men efter Halloween kommer den ändras)