Lite snabbt om de kommande veckorna

Ah, okej, jag hade tänkt skriva någonting längre och som faktiskt skulle vara lite kul att läsa men nu sitter jag här och tiden har runnit ut, kan man väl säga. Grejen är att imorgon åker jag till Närcon (tagga!) och sen innan det ens är slut ska jag packa mig in i bilen och åka på semester till Thailand i två veckor (tagga ännu mer!) så som ni kan se blir det väldigt torftigt här på bloggen nu. Alltså typ inget alls på cirka två veckor. Om ens det. För cirka fyra dagar efter att jag har kommit hem från Thailand så sticker jag till Rom med min klass i fem dagar, så beroende på om jag hinner när jag kommer hem eller inte, så får ni hela berättelsen om hur det var på Närcon, i Thailand och i Italien om förhoppningsvis typ tre veckor. Förhoppningsvis. Om inte annat önskar jag er ett roligt sportlov! (ska ni kanske också gå på Närcon??)
#1 - Nanna

Jag jobbade där ^.^
Blev inte så mycket konventande för min del eftersom mitt team var underbemannade :c
Men vi hade skitroligt när vi jobbade så det var ändå ett lyckat konvent!

Svar: Vad kul! Jag har tänkt att det vore kul att jobba på något konvent någon gång, men just nu har jag ingen tid XD Jobbigt att ni var underbemannade, antar att det blev ganska mycket spring då, men bra att ni hade roligt! Det är ju det är meningen, enligt mig :)
Julia