Pussla ihop allt

Ahhh, jag har börjat jobba den här veckan! Det är mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara och trots att jag är trött och inte har så mycket tid över längre så är det skönt att få rutin i vardagen igen, jag började tröttna på att ligga i soffan och inte veta vad jag skulle göra. Men nu har jag tillräckligt med grejer att hålla mig sysselsatt! Jag går upp vid fem på morgonen vilket betyder att jag inte kan vara uppe sent, så tiden jag har hemma är mycket mer begränsad än tidigare. Vilket verkligen straffar sig just nu för jag är mitt i OiHina Week (Oikawa x Hinata från Haikyuu!!) på tumblr, och jag har bara hunnit skriva en enda sak trots att jag planerar att försöka skriva ihop en fic med massa magi och älvor när jag har tid + att Camp NaNoWriMo har börjat och trots att jag satte ett ganska lågt mål på 15 000 ord så måste jag fortfarande skriva ca 500 ord/dag + SarumiFest (Saruhiko x Misaki från K Project) börjar idag och jag har knappt kommit på vad jag vill skriva - och i helgen komm jag inte ha något tid över för jag ska till Tjörn med mina kompisar och campa! Förhoppningsvis blir det inte alltför dåligt väder.
 
Jag har ett litet schema på massa fanfic händelser i min dator så att jag för en gångs skull ska försöka vara med i lite grejer. Förutom de jag nämnde ovan så kommer bland annat TsukiHina Week (Tsukishima x Hinata från Haikyuu!!) vara nästa vecka och lite senare är det KatsuDeku Week (Katsuki x Izuku från Boku no Hero Academia) sen kommer DaZatsu Week (Dazai x Atsushi från Bungou Stray Dogs) så ja, vi får se om jag lyckas komma med några fler bidrag! Jag planerar att kanske ha med min dator till Tjörn, trots att jag tror att mina kompisar blir lite sura, men jag vill bara inte hamna alltför efter i Camp NaNoWriMo för då känns det som om jag inte kommer klara det -_-
 
 
Vilket påminner mig, jag måste packa... och skriva... och sova.