5 saker ni inte visste om mig

Jag såg en kompis som gjorde det här för ett litet tag sedan, och hon uppmuntrade andra att göra det också så jag tänkte varför inte? Jag gillar att prata om mig själv (så länge det är bra saker *host host*) förmodligen för att jag vet att jag är den som känner mig själv mest och jag är också förmodligen den som jag själv vet mest om. Få se om ni redan visste om det här:
 
1. Jag har lovat mig själv att jag aldrig ska röka en cigarett - jag hatar verkligen cigaretter på r i k t i g t. Enligt mig finns det inget bra med cigaretter förutom att det möjligtvis ger en mer "badass" känsla i foton och filmer. Jag kan inte hindra att grimasera varje gång någon som röker ställer sig bredvid mig på bushållsplatsen, till trots att det faktiskt står att det är rökning förbjuden. Du får röka om du vill, men var snäll och andas inte ut det på mig.
 
2. Jag har 570+ olika fic rekommendationer i min fic list (fast alla har inte blivit sorterade än) - och det här är jag riktigt stolt över samtidigt som jag tänker att det inte är så jäkla konstigt att jag inte pluggat någonting; jag har läst fanfics och gjort listor istället '-_-
 
 
3. Ibland får jag ett ordentligt sug på att gå på bio - det är så allvarligt att det inte går att stoppa. Jag bryr mig ibland inte ens om vad för slags film det är! Jag fick ett sånt anfall för några veckor sedan men kom inte iväg till biografen förrens några dagar senare, och då hade suget släppt^^
 
4. Jag får otroligt ont i fötterna när jag åker skidor - det här är ett problem då jag tycker det är kul att åka skidor! Inte för att jag är överdrivet bra på det, men det är ändå kul. Problemet är att jag inte kan åka i mer än en halvtimme innan jag är redo att stupa. Mina fötter är inte riktigt anpassade för att bära pjäxor, jag tror att det är för att jag har ett så högt fotvalv eller något; i vilket fall som helst är det otroligt irriterande att vilja ta av sig skidorna och pjäxorna efter att man knappt åkt någonting.
 
5. Jag är fömodligen den sämsta shopparen som finns - jag klarar mig en timme bland klädaffärer. MAX. Sen är jag redo att sätta mig på ett café och äta något medan resten av mitt sällskap handlar. Det hela kan bli bättre om jag är på bra humör, har bekväma kläder och inte är ofräsch på något sätt, men i slutändan är det ändå begränsad tid jag kan spendera i en affär utan att bryta ihop. Det enda undantaget är bokhandlar. Där kan man spendera en hel jäkla dag.
 
 
image Berätta 5 saker om dig själv också i en kommentar eller i ett inlägg! image