Prosaiskt

Hej! Jag kände att det var dags för ett "normalt" inlägg efter alla recensioner. 
 
Men jag måste säga att jag är stolt över mig själv! Jag har äntligen funnit motivationen till att recensera och det har äntligen blivit kul att göra det också. Jag kunde dock ha hittat en bättre tid att uppskatta det än under de sista stressiga veckorna utav skolan, men kosta vad det kosta vill. (Om ni har någon anime som ni undrar om jag har sett och som ni vill se en recension av så är det fritt fram att fråga!)
 
Den här veckan har jag haft svenskaprov och franska hörförståelseprov (sistnämnda gjorde jag idag och det kändes inte ÖVERDRIVET bra) bara den här veckan men jag har dessutom missat ett kursprov i kinesiska och ett muntligt i franska samt har ett prov i religion imorgon. 
 
Halleluja.
 
Som tur är så är provet i kinesiska (kursprov!) inbokat först vecka 22, och franskan ska jag göra nästa vecka så att jag hinner plugga lite i helgen. Religion ska jag plugga vidare på idag - det känns relativt bra än så länge men samtidigt vet jag att jag inte är ett fan av den här lärarens prov så jag ska se till att plugga in allt ordentligt. Körningen går... bättre än förut. Jag ska försöka börja köra lite varje dag och sätta igång med teorin så att jag kan ta det där fördömda körkortet när jag fyllt arton. 
 
Annars har flertal nya kapitel på kissmanga kommit ut. Jag har läst senaste från Fairy TailLAST GAME och Love So Life. På animefronten så har jag som sagt precis avslutat Haikyuu!! och är inte på andra och sista säsongen på Magic Knight Rayearth. Jag fortsätter även följa Super Lovers, Kabaneri of the Iron Fortress och Big Order - trots att jag börjar tycka den sistnämnda är lite tråkigt, men jag fortsätter titta på den för stunden. K Project och Haikyuu!! har varit i huvudsikte den senaste veckan och jag har börjat fangirla över nya ships igen (några av dem är så sällsynta så det finns inte så mycket i fandomen vilket är så TRAGISKT) och den nya favoriten från K är Yata Misaki som. bara. är. så. cool. och. gullig?
 
[K Project säsong ett, avsnitt ett]