För mycket känslor under min hud

Nej. Nej, nej, nej, neeeeej. Nej. Nu gör jag det igen. Hetsäter upp allting som har med ett specifikt par att göra, speciellt par som jag faktiskt trodde jag började bli lite mer, ni vet, cool med. Jag trodde att jag äntligen skulle vara en av de där coola personerna som typ "åh, en väldigt söt fic här. Jag läser den och sen är det bra för idag." 
 
FEL.
 
Jag fick ett plötsligt ryck för cirka tre dagar sen, och sen dess har jag i princip grävt med naglarna runt på internet efter fics med just de två. Det är lagom frustrerande. Min fanfiction recommendation list på tumblr börjar alltså långsamt fyllas upp med saker annat än Hetalia, någonting som fascinerar mig och lättar mig. För helt ärligt, Hetalia för alltid, men det kan vara skönt att lisma över andra serier ibland - inte vara kvar på samma ruta, om ni förstår vad jag menar. Kallduschen med nya OTPs har också satt igång kugghjulen i skrivandet igen! Vilket är väldigt roligt, förstås. Får väl hoppas att jag faktiskt åstakommer något den här gången. Det är också väldigt intressant att på det här lite trevande, amatöraktiga sättet navigera genom en ny fandom. Man ser vad det bråkas om, vad alla håller med om, vad för slags människor och fanart och fics det finns... väldigt intressant och roligt! Så, med sagt kan ni nog räkna ut att jag de senaste dagarna inte gjort överdrivet mycket förutom att läsa och dregla över onårbara killar som förmodligen inte gjort något ont för att förtjäna min fulla uppmärksamhet (jag tycker lite synd om dem, faktiskt) förutom att jag var väldigt duktig och tog en fika med en kompis igår och en rolig lunch med en kompis idag. Ser ni? Jag kan visst gå ut ur huset! *stolt*
 
Hmm, när jag läser igenom det här inlägget inser jag att det kanske ligger i erat intresse att få reda på vilka nya par som jag blivit helt besatt av? Ahaha, såklart ni gör
 
De här paren är inte precis nya för mig, jag har shippat dem förut och slutade aldrig att shippa dem egentligen. Det är bara att jag plötsligt har fått upp ögonen för dem på ett helt nytt och intensivt sätt.
 
Mikaela/Yuichiro från Owari no Seraph - Snälla. De är praktiskt taget CANON. Jag kan gå på hur länge som helst om de här två, ärligt. Problemet - defininera "problem" - är att det än så länge inte finns överdrivet mycket fics om dem, eftersom serien är relativt ny. Och i regel är ungefär 10-20% av mängden fanfics från en fandom riktigt bra så de senaste dagarna har jag försökt skrapa ihop en fic list... Också väldigt intressant eftersom jag aldrig riktigt har varit med i en fandom från då serien nästan startade. Det är väldigt kul att se att nästan alla längre fics fortfarande är pågående och nya.
 
 
Nezumi/Shion från no.6 - Jag trodde de här två var mer begravda än de faktiskt var, men plötsligt hittar jag en jättebra community-sida och nu är jag fast - fandomen verkar så underbar! Jag trodde jag letat igenom massa fics för den här redan men det finns så mycket mer att hämta! En speciellt person som på riktigt skrivit cirka 200-300 fics om de här två skriver helt otroligt (och ja, har smått börjat kämpa mig igenom detta hav av lycka). Jag vill defintivt skriva någonting i framtiden om de här två!
 
 
Levi/Eren från Attack on Titan - Döm mig inte. Jag blev så överraskad för två dagar sedan när jag bara "du, det skulle vara kul att hitta lite Riren fics", det där LITE blev MYCKET och nu sitter jag här och undrar vad tusan som hände? Jag som inte ens bryr mig om AoT överdrivet mycket? Visst har jag shippat Riren lite i det förflutna men inte trodde jag att jag plötsligt skulle sitta ETT PÅ NATTEN OCH LÄSA FICS OM DEM!? Jag är fortfarande i chock. (Ja, jag valde den här GIFen av en anledning)