hoppa fram hoppa back

För att vara helt ärlig så har jag redan öppnat ett inlägg och skrivit ett par ord idag, men på en sekund försvann all nyfunnen inspiration och jag loggade en aning besviken ut och fortsatte scrolla nerför tumblr. NaNoWriMo går inte så bra, skolan kunde gå bättre, vädret suger, vissa mår dåligt runt omkring mig och jag mår helt okej samtidigt som jag den här veckan haft ont i nacke och armar pga att jag antingen suttit i för konstiga ställningar med datorn eller börjat spänna mig - i vilket fall som helst så gör det ont och är irriterande som tusan. Detta hjälpte definitivt inte idag när jag och min lilla grupp på idrotten skulle framföra våran väldigt dåliga egengjorda dans - som vi blev klara med igår eftermiddag - framför resten av klassen och sen lära dem några steg. Det var... intressant. Snart är det helg dock, vilket ska bli skönt. En kompis följer med hem imorgon för att sova över, så slipper hon bland annat försöka ta sig till skolan eftersom det är Öppet Hus och det är obligatoriskt för alla tvåor att vara med. Sen så är jag tydligen en av representanterna för det Humanistiska Programmet så jag ska på möte i skolan på måndag? (På måndag och tisdag är vi egentligen lediga) Har inte direkt något emot att vara det men har seriöst inget minne av att jag accepterat posten, var säker på att den rollen tillföll någon annan。゚(TヮT)゚。 MEN, vi ska nog prata om Fandom-saken som muséet ska anordna och som de kanske behöver några från skolan att hjälpa till med och det tycker jag låter riktigt kul! Chansen att på visa upp fanfiction, fanart och hela den kulturen är inte överdrivet vanlig häromkring, så man får ta chanserna man får tag på!
 
imageimageimageimageimageimageimageimageimage