Måste göra måste bocka

Jösses. Veckorna går verkligen fort nu! Samtidigt känns det som en mindre evighet sen jag slutade tvåan, när det egentligen var knappt två månader sen. Shit. Nu är det bara sex dagar kvar av jobb, sen sticker jag till Norge för att gå på min morbrors bröllop och sen börjar skolan igen! Jag är både peppad och inte så peppad på att börja igen faktiskt. Samtidigt längtar jag efter saker som rutinkompisarintressanta lektioner och mest utav allt skolmaten för usch vad jobbigt det är att laga till en lunchlåda att ha till nästa dag - eller ja, jag orkar typ inte. Men sen är det ju det här med gymnasiearbete, och skolarbete, och min egen hälsa som jag är lite irriterad på just nu. Jag hade planerat att vara "nyttig" den här sommaren men det har verkligen inte gått, så nu är man praktiskt taget tillbaka på steg ett igen, vilket känns otroligt irriterande och frustrerande. 
 
Samtidigt längtar jag efter att shoppa! Och detta händer inte överdrivet ofta kan jag nämna men nu vill jag typ köpa allt på en gång. Jag vill ha en ny fin kalender innan skolan börjar, nya pennor och block, böcker, manga och anime, nya kläder och foundation. Och det här är ganska farligt. Bland annat har jag inte ens fått min lön än och jag ska egentligen spara större delen av den inför framtiden, men just nu vill jag bara sätta sprätt på pengar som jag inte ens har! Väldigt, väldigt frustrerande.
 
Men tillbaka till söndagen kanske! Jag snackade om en tårta som skulle se ut som en skivspelare och ja, jag gjorde faktiskt en! Den blev dock inte jättefin men man ser typ vad det är och den är vegansk och mina kompisar sa att den var god, så jag är nöjd ändå.
 
 
I helgen SKA jag skriva lite mer. Både på bloggen och fanfiction - bland annat vill jag bli klar eller åtminstone börja på flera gamla recensioner som jag tycker behöver komma ut, och så ska jag sova och bara ha det SKÖNT. 
 
Japp, låter som en bra plan.