'Sup punks little dorks

Min kropp gör ont.
 
Allvarligt. På idrotten igår gjorde vi Tabata (typ intervallträning med burpees, jämnfotahopp etc.) och min kropp har typ knäckts så fort jag sträcker ut armarna. Jag tror inte att höra så mycket knackande från ens kropp är så hälsosamt -_-
 
De senaste två dagarna har jag - förutom att plugga matte och franska - försökt uppdatera min myanimelist lite grann, typ lägga till alla serier jag tittat på och en del av de manga jag läst. Bland annat fick Sandrai mig ordentligt nyfiken på hur många avsnitt jag egentligen sett efter sisådär 4 år av animetittande. Och nu, efter att äntligen med hjälp av min animenewsnetwork så har jag lagt till de flesta anime och några filmer jag tittat på. Puh! I slutändan blev det 3409 avsnitt sammanlagt och jag är väl nöjd. Liksom, tänk på hur många timmar jag kunde ha pluggat istället för att titta på anime, då skulle jag vara en toppstudent nu.
 
På tal om anime så verkar det lite sent att ha min Attack on Titan-craze nu va? Men jag har i princip sett om serien lite halvdant och börjat läsa massa fanfiction så jag antar att jag är fast för stunden. Och nu när Owari no Seraph slutat (bara för stunden, får vi hoppas) och kapitlen i mangan dröjer så har jag blivit helt besatt av flera olika fics med OnS... För vem behöver ett liv, liksom? Jag har tittat ovanligt mycket på crack också, något som jag annars brukar hålla mig undan från. Inte längre. Jag är fast. Tusan. Det här är en av mina favoriter - jag kan inte annat än älska den som gör Levi/Eren/Armins röst.
  
 
Jag har också återupptäckt min förkärlek till rödhåriga karaktärer med både det nya och första avsnittet av Akagami no Shirayuki-hime 2nd Season och senaste kapitlet av Akatsuki no Yona! OCH äntligen börjar Yona inse sina känslor för Hak, får jag höra ett Hipp Hipp Hurra?