Got the beat

Ahhh, jag har varit ute med båten sen i fredags, annars hade jag tänkt att jag kanske skulle kunna hinna skriva ett inlägg tidigare; men nu får det bli på söndag istället!
 
Jag är superpeppad på att skriva just nu, eftersom jag snart har hunnit ikapp mitt camp nanowrimo projekt! Allt jag behöver göra är att lägga i ordentligt idag så att jag hinner ikapp samt kommer lite före eftersom jag förmodligen inte kommer hinna skriva ett skit nästa vecka förrens på söndag. Jag tror att ni kan ana varför.
 
 - Bland annat är det min födelsedag! Jag fyller 18, hörni!
   ... och jag måste erkänna att det gör mig mer nervös än peppad -_-
 
 - NärCon på torsdag! På min födelsedag! Bäst att det är grymt.
 
 - Jobb! Ett intressant jobb som jag inte har något emot men ändå jobb! Så jag kommer inte hinna med så mycket    mer och därför måste jag göra allt idag (se: packa, städa, skriva).
 
Men ja, om jag får tjata lite mer om mitt skrivande då. De senaste veckorna har det gått SEGT. Väldigt, väldigt segt. Stryck det förresten - det senaste ÅRET har det gått riktigt, riktigt dåligt med mitt skrivande, så att det äntligen sätts igång lite är så skönt!
 
I fredags visste jag att det här var min sista chans att faktiskt skriva ordentligt, som sista helgen innan NärCon och därför sista helgen jag hinner skriva innan camp nanowrimo är över. Så vad gör jag? Inte särskilt mycket, jag spyr ut sisådär 300 ord och sen går jag och lägger mig. 
 
Igår så satte jag igång att skriva relativt tidigt, och sen så fortsatte jag bara att skriva emellanåt hela tiden. BOOM, jag skrev över 3000 ord igår och känner mig så stolt!