Veckans femte dag

FREDAG! Jag kastar mig över den som en svulten varg, jag är så trött. Andra veckan på mitt jobb är över och jag kan lugnt meddela att allt går bra, jag är bara ganska trött eftersom jag går upp tidigt och jobbar hela dagen + inte har så mycket tid för annat. Missförstå mig dock inte, jobbet är ganska roligt och jag känner mig gladare och mer motiverad än jag gjorde de tre första veckorna utav sommarlovet - som jag nu i efterhand känner att jag var riktigt deppig där ett tag. Det är skönt att få in rutiner i blodet igen, det får mig att leva lite nyttigare. Ett stort plus är att jag har kört till jobbet nästan varje dag med mamma och därför övningskört mycket mer än vad jag skulle ha gjort i vanliga fall. Nu måste jag bara se till att komma igång med teorin ordentligt. Jag har läst igenom ca hälften av körkortsboken men har inte övat överdrivet mycket på vägmärken eller gjort så många test online, så ska försöka komma igång med det nästa vecka.
 
Förutom det kanske ni undrar hur det går med Camp NaNoWriMo och alla fic weeks jag pratade om tidigare? Tja, det går åt helvete kan man väl säga. Jag ligger efter med nanowrimo, men jag planerar att komma ikapp i helgen.
 
Rättelse, jag SKA komma ikapp i helgen. Om inte annars får någon kasta en sten på mig eller nåt.
 
Men som sagt så har jag inte så mycket tid över, så animetittandet och läsandet har tagit en liten paus, men jag läste bland annat senaste kapitlet av Akatsuki no Yona och Boku no Hero Academia igår och planerar att bli klar med lite recensioner under helgen!
 
Förutom recensionerna så står skrivandet och att sova högt på listan + att åka och bada med en kompis (fatta att jag inte har badat än i sommar!?) samt läsa ut körkortsboken och gå promenader.
 
Med det sagt; hoppas ni får en trevligt helg!