iväg igen

Jisses, knappt har man packat upp väskan innan man måste slänga i nya kläder i den igen. Håller på och packar; för imorgon åker jag till Rom! Just nu funderar jag på om jag ska ta min stora eller lilla resväska. Den lilla resväskan har fördelen att den är, tja, liten och smidig. Medan den stora har den att jag kan ta med lite mer grejer samt inte behöva oroa mig för att att allt inte får plats om jag köper något därnere. Samtidigt är resan bara för 5 dagar och jag är relativt van vid att packa lätt...
 
Hmm, i vilket fall som helst så kommer jag alltså att vara bortrest ännu en gång, nu till nästa tisdag. Då kanske jag kan ta mig samman och faktiskt skriva någonting om hur jag hade det i Thailand, men nu är jag alltför upptagen med packning och fanfiction XD
 
För att det här inlägget ska få lite mer kött på benen tänkte jag dra upp mina tre favoriter bland Närcons AMV tävling~
 
Den här har jag redan visat. Jag kan inte få den här låten ur mitt huvud, väldigt smittsam och söt!
 
Väldigt, väldigt rolig och vältajmad också; dock inte så värst förvånad över att VisualTroupe gör en bra AMV ;) Tips: lyssna ordentligt på texten.
 
Okej, jag tyckte kanske inte att den här var den mest intressanta, men det är Hotarubi no mori e och jag har en svaghet för den, och det var bra musik.
 
Om ni vill se resten av bidragen så finns de på Evangemanget Närcons youtubekanal.