"Nerd life is so much better than regular life." - John Green

Nu har jag köpt min biljett till Närcon Sommar! Jag valde att sova i samma sal som jag tror jag sov i förra året, och den var okej så det är bra! Biljetten var lite dyrare det här året, om jag inte minns fel, men det svider bara lite eftersom jag fått reda på att jag fått ett sommarjobb i år igen! På samma ställe som förra året, i ett labb som labbassistent. Fast den här gången jobbar jag 7 veckor istället för 8, vilket är ganska skönt eftersom jag var så trött efter förra sommarlovet. Tyvärr betyder det också att jag förmodligen missar första dagen och större delen av fredagen av Närcon eftersom jag måste jobba; men det är smällar man får ta.
 
Sen så behöver jag pengarna till mitt körkort som med mina problem med att köra bil kommer kosta lite image
 
Sen har jag redan fixat biljett till Afish, och sen ska jag köpa biljett till Russell Howards show i Göteborg nästa år - och sen är väl jag i princip färdig med mitt biljettköpande för stunden, haha! Jag är ju så himla snål så att göra av med så här mycket pengar på en gång är icke kul~
 
 Ska ni på något kul event, konsert, eller mässa? NärCon? I så fall skulle det vara jättekul att träffa er där!