2016-05-08

God morgon! Långhelgen lider mot sitt slut, men oj vad skönt det har varit! Jag erkänner att jag inte ens gjort hälften av vad jag tänkt att jag skulle göra, men jag har haft det skönt ändå. Jag är lite extra glad just nu bland annat för att:
 
image Jag gick till biblioteket i onsdags och hittade boken jag vill köpa, Carry On av Rainbow Rowell! Den är på engelska och jag vågade inte ens tänka tanken att biblioteket skulle ha den, men sen så stod den bara där! Jag läste ut den samma dag och nu ligger en recension och väntar som förhoppningsvis kommer ut snart.
 
image Jag har insett vilket gulligt par Saruhiko x Misaki från K Project är, och jag har spenderat de senaste tre dagarna med att gräva upp massa smaskig fanfiction~
 
Sen finns det ett litet regnmoln över min lycka som kallas prov, som jag har i veckan och som jag typ inte har pluggat något till. Heh.
 
Jag distraherar mig själv med den supersöta McDonalds animen istället.