Fasa!?

HAhAHaHaaa... fatta att jag måste få ihop mitt liv de kommande dagarna/veckan. Det är typ sista spurten i tvåan nu, med nationella i matte imorgon (jag håller på och oroar mig över det här, tro mig), kursprov i latin och kinesiska nästa vecka plus en relativt krävande historieuppgift som ska in senast den här söndagen. Hjälp. MEN jag har försatt mig i den här situationen själv, jag skulle ha pluggat mer, och nu ska jag bara genomlida den. Något positivt är att det gick oväntat bra på det muntliga provet i franska som jag hade igår, så då blev jag nöjd! 
 
 
Jag tror även att jag hjälpt till med att ordna så att några ur bokklubben kan träffas nästa vecka också! Vilket är bra, för vi har inte haft ett möte på evigheter och snart stänger de biblioteket för renovering (de öppnar inte igen förrens 2017! Men som tur är ska de öppna ett temporärt bibliotek i september), så jag ska se till att låna lite böcker innan dess!
 
På tal om böcker så satte jag mig för nyfikenhetens skull igår och kollade igenom nätet efter boken Varghonans klan och om det fanns någon fortsättning. Jag har haft den boken i evigheter och gillar den ganska mycket, men fattade aldrig riktigt att den skulle fortsätta, men det gjorde den! Problemet här är att den bara verkar finnas till hands på spanska, finska eller norska. Och även om jag tror att jag skulle fatta om jag läste det på norska så blir jag ändå rätt irriterad över att de inte verkar finnas på engelska? Jag kanske inte har letat ordentligt...