Starten på november? Nja...

Jag ber om ursäkt för min inaktivitet förra veckan. Det var inte så att jag hade mycket att göra, jag kände bara inte för att skriva några inlägg. Men jag är förhoppningsvis tillbaka på banan nu! Tillräckligt för att skrapa ihop ett inlägg lite då och då åtminstone...
 
Vad har hänt då?
 
 Ni har möjligen lagt märke till bloggens nya utseende? Japp, jag impulsfixade det igår. Det äldre temat började irritera mig väldigt mycket, och jag kände för ett byte. Jag ville ha något lite mera stilrent i jämförelse med hur bloggen såg ut förut, och jag är relativt nöjd med hur det ser ut nu. Dock är jag inte riktigt färdig, så jag ber om ursäkt om det är lite rörigt runt bloggen tills jag fixat till alla detaljer...
 
  Det är november, så vet ni vad det betyder? Ja, förutom slask och grått väder då - annars är det nanowrimo nu! Eller mer exakt, för en vecka sedan så började det. Jag var relativt peppad på att vara mer i år också, jag hade planerat lite vad jag skulle skriva och allt. Men den första november så satt jag bara och tittade på skärmen och insåg att det inte fanns en endaste liten chans för mig att kunna skriva så mycket den här månaden. Den korta stunden då jag samlar ihop mig själv och faktiskt skriver måste tillägnas mitt gymnasiearbete, om jag önskar bli klar med det innan deadline. Så... inget nanowrimo för mig i år.
 
 Jag har haft ett lugnt höstlov där jag gjort absolut ingenting.
 
 Jag har lite recensioner som väntar på att skrivas, men vi får se när de väl kommer ut. Annars så går mitt animetittande i sakta mak framåt som vanligt. Jag fortsätter att följa några av säsongens serier på crunchyroll som jag ny officiellt prenumerar tillfälligt på! Jag har börjat tänka lite på det här årets nyår anime awards, och jag hoppas att de flesta av de serier jag tittar på nu kommer hinna ta slut innan det så att de kan vara med också.
 
 En måste-lista för november: städa mitt rum, plugga, skriva på mitt gymnasiearbete (<-- väldigt viktigt), skriva i allmänhet, röra på mig mer, göra mer sysslor hemma, fixa födelsedagpresenter och börja tänka på julklappar, bestämma ett event att utnyttja mitt presentkort på ticketmaster på, och försöka rycka upp mig lite. Det är ju jul om mindre än två månader!
 
Har ni haft ett bra lov?