Uppdateringar att se fram emot

Jag kollade runt på animenewsnetwork för första gången på ganska länge nu, och tänkte dra upp några saker jag fann intressanta.
 
ANNNs recensionsteam har satt ihop en lista med "the best and worst anime of summer 2016", och trots att jag långt ifrån kollat på alla som de nämnde så skulle jag vilja lämna min egen kommentar; Mob Psycho 100, som avslutades för bara några dagar sedan om jag inte har fel, verkar vara en av sommarens höjdpunkter enligt teamet och ligger i topp gällande de bästa serierna under säsongen likså. Jag är villig att hålla med. Tänk er en serie som är unefär 80% One Punch Man och 20% Boku no Hero Academia så tror jag att man får en ungefärlig bild på man Mob Psycho 100 är för något. Den är i alla fall väldigt bra och det är inte så konstigt att den är väl gillad enligt mig, och jag borde verkligen göra en recension av den snart! 
 
Något som förvånade mig var det ganska svala mottagandet av 91 Days, trots att den ligger i topp 5 för säsongen. Endast James Beckett nämner den som tvåa i sin rankning, vilket är lite av en besvikelse med tanke på att animen är riktigt, riktigt bra. Vad gällande de teamet tyckte sämst om så kan jag någorlunda lättad berätta att jag inte sett på någon av dem förutom ett enda avsnitt (eller typ bara 10 minuter) av Taboo Tattoo, som tydligen ska kunna mäta sig med Big Order med hur dålig den är. Jag vet inte själv varför jag inte fann den attraktiv ända från början. När jag lite nyfiket började titta så hade jag inte hört någonting om den, men så fort jag fick se den första scenen så sa bara min hjärna "NEJ" och det är jag tacksam för nu. Förvånande nog var även Orange värst enligt Nick Creamer. Jag har bara fått positiva vibbar av den animen så jag såg fram emot att se den någon gång, så jag blinkade till lite när jag såg hans recension. Jag tycker dock fortfarande att den verkar bra, så jag ska nog fortfarande se den någon gång!
 
Om ni vill se teamets lista så finns den här.
 
Jag scrollar vidare, och hittar glatt en trailer med engelsk undertext till Bungou Stray Dogs andra säsong som snart börjar sändas! JAG ÄR SÅ PEPPAD PÅ ATT SE DEN! Jag har hunnit ikapp i mangan för ett tag sedan, så jag vet lite om vad som händer, men allt är ändå så otroligt spännande!
 
 
Sen så var det grejer jag inte var så intresserad av. One Punch Man ska få en till säsong, men det kanske ni redan visste?
Jag ser fram emot det också naturligtvis, det verkar fortsätta att bli ett ganska bra anime-år image