Animeöversikt - vad kollar jag på? (Juli, 2016)

Jag måste säga. Jag + sommarlov + lathet + ingen motivation att göra någonting är en PERFEKT blandning för att kunna se klart på massa anime. Jajamen.
 
De här tittar jag på just nu:
 
Hunter x Hunter (2011)
Ah, ok, owo. När jag sa "se klart på massa anime" så menade jag inte den här. Är fortfarande på avsnitt 60-någonting och har inte gjort några riktiga framsteg. Men jag ger inte upp! Jag SKA ha kollat klart på den här innan året är slut i alla fall!
 
Gurren Lagann
Av någon anledning började jag kolla på den här typ i förrgår? Jag har en kompis som älskar den och som brukar rekommendera den och nu så antar jag att jag officiellt tittar på den? Kul, kul. Den är relativt intressant än så länge, men hoppas på att det kommer någonting som på riktigt får mig att fastna snart.
 
12-sai: Chicchana Mune no Tokimeki
Jag har absolut ingen aning om varför jag tittar på den här. Fråga inte.
 
Durarara
Jag har äntligen börjat kolla på den här? Än så länge är den ganska tråkig men jag hoppas verkligen att vad det än är som har fått så många att gilla den kommer snart så att jag också kan börja gilla den.
 
De här har jag slutat titta på/inte sett på ett tag:
 
Big Order
Den tappade mig någon gång vid tjejen som blev gravid när någon rörde hennes öron (för jäkla skumt). Den visade sig vara en besvikelse.
 
Fullmetal Alchemist
Haha. Ha. Ha...
 
De här har jag nyligen sett klart:
 
Bungou Stray Dogs
Jag började titta på den här för att en av karaktärerna liknande min favvis från K Project, haha! Ett litet tag var jag rädd att den skulle bli som Karneval - eftersom de har liknande koncept - men BSD var överraskande intressant! Läs min recension här.
 
Spice and Wolf
Yes! Jag har nu äntligen sett klart på den här som jag släppat efter mig så länge. De sista avsnitten förbättrade min åsikt om den något och jag har planer på att fortsätta se den andra säsongen. Läs min recension här.
 
DRAMAtical Murder
Nepp, ingen aning om varför jag bestämde mig för att se den här heller. Inte heller har jag någon bra åsikt till varför jag fortsatte titta på den, det var inte överdrivet imponerande... sen var introt ett av de sämsta jag någonsin hört.
 
Kabaneri of the Iron Fortress
Den här animens sista avsnitt kom ut för inte alls så länge sedan och jag såg det direkt! Den var väldigt intressant och spännande men jag tyckte verkligen att de skulle ha gjort den längre. Jag får hoppas på en säsong till istället.
 
Boku no Hero Academia
Jag hade hört talas om den här mestadels genom tumblr, tyckte den verkade bra så jag bestämde mig för att kolla på den. Ett bra beslut. Den är väldigt härlig och cool, och animationen är grym! Recension kommer förmodligen inom kort.